Zwroty

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu

  1. Poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie możesz przesłać na przykład pocztą tradycyjną lub w formie elektronicznej na adres: sklep@woolk.pl. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest tutaj: pobierz formularz zwrotuMożesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.

  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem i całą jego zawartością na adres: Łukasz Kluska, Piaskowa 18, 95-015 Głowno. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych ani paczkomatowych. Koszt odesłania towaru na adres sprzedającego ponosi Kupujący.

  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, dokonamy zwrotu pieniędzy na załączony numer konta. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Zwrot zostanie dokonany w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  5. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki

    Najpopularniejsze na @woolk.pl

    Oznaczaj swoje zdjęcia #woolk